نتایج جستجو برای عبارت :

نقاد بی عمل!

آموزش تفکر نقاد ارتباط موثر خلاقیت و نوآوری و کار تیمی در نوائیبرای مدرسه شاد داشتن باید دانش آموزای شاد و خوش فکری داشت
که با خلاقیت خودشون محیط مدرسشون و شادتر و جذاب تر کنند 
انها حتما برای انکه در کنار هم شادمان تحصیل کنند و مهارت کسب کنند باید شیوه برقراری ارتباط موثر  و بدونند
چه خوب زمینه پرورش  خلاقیت و نوآوری برای دانش آموزا را فراهم کنیم
به آنها اجازه بدیم کار تیمی انجام بدند
تفکر نقاد را بهشون آموزش بدیم 
وارتباط موثر را  بیاموز
به نام خدا
1- کتاب هنر شفاف اندیشیدن با عنوان اصلی The art of thinking
clearly کتابی در زمینه تصمیم‌گیری، شناخت و اشتباه‌ها از جنبه‌های روان‌شناسی
اثر رولف دوبلی است.
معرفی کتاب در ویکیپدیای فارسی
معرفی دیگری از کتاب
2- تفکر نقاد: در این زمینه کتاب های زیادی وجود دارد.
مفهوم تفکرنقاد در ویکیپدیای انگلیسی
مفهوم تفکرنقاد در ویکیپدیای فارسی
کتاب تفکر نقاد
به نام خداوندی شروع می کنم که او را "احکم الحاکمین" می خوانند.
امروز 20/3/98 است...پس از شکست من در مقابل تو... از اقرار به این موضوع بیزارم که تقریبا در این یک ماه چیزی جز یک بازنده نبوده ام و حتی معترف می شوم که این وبلاگ، که قرار است ذره ای از زندگی شخصی من به آن نفوذ نکند، تا اینجا پر شده از "تو" و فعلا "تو" تمام زندگی شخصی من را احاطه کرده ای. عجب نیست که نوشتن را از تو شروع کرده ام چرا که اصلا ایده نوشتن در همچین وبلاگی را تو در ذهنم انداخته ای. بدون ح
خب حالا میرسیم به بررسی و نقد یک مطلب
ما روزانه با سیلی از ادعا ها از طرف منابع مختلف مواجه هستیم که ما را به انجام کاری یا پذیرش باوری فرامیخوانند و این کار ها و باورها پیامدهایی نیک یا بد دارند پس نیاز به وسیله ای داریم که این ادعا ها را محک بزند
یکی از این مسائل پرسیدن سؤآل های به جاست
اولین سؤال این است که اصلا آیا تفکر ما نقادانه هست یا نیست تا بعد برویم دنبال آن
دو نوع وسیله داریم که دو نوع تفکر را به یادمون میارن:
اسفنج: تفکر مدل اسفنجی به
کسانی که دیشب برنامه ی مهران مدیری را دیدند می دانند که دیشب آقای مدیری ، نقد جدی به عملکرد دولت داشت که ظاهرا برای آنها که از عملکرد دولت ناراضی اند، خوشایند بود! 
اما اگر بدانیم آقای مدیری جهت اجرای برنامه ی دور همی گاهی پرده های حیا!! را در می نوردد و چه در آمدی از این اجرا دارد، شاید نظرمان برگردد!!!
نقادی که عامل نباشد نقدش پشیزی نمی ارزد!
مولوی مَثلی دارد، من از آن خیلی لذت می‌برم؛ می‌گوید: این آبها همه پلیدیها را پاک می‌کند _«یطهر»_ نجاست خبثی و نجاست حدثی، هرچه واردش بشود، برطرف می‌کند؛ اما این آب براثر آن مراجعات فراوان که همه را تمیز می‌کند، خودش کثیف می‌شود. خوب، حالا چه کار کنیم؟ آب که کثیف شد، باید چه کارش کرد؟ آن وقت مولوی با آن ذهن وقّاد، نقّاد و ظریف‌بین می‌گوید: خودش عروج می‌کند، بخار می‌شود، بالا می‌رود، باز باران می‌شود و تمیز و نظیف برمی‌گردد.
من و شما بای
برای مدرسه شاد داشتن باید دانش آموزای شاد و خوش فکری داشت
که با خلاقیت خودشون محیط مدرسشون و شادتر و جذاب تر کنند 
انها حتما برای انکه در کنار هم شادمان تحصیل کنند و مهارت کسب کنند باید شیوه برقراری ارتباط موثر  و بدونند
چه خوب زمینه پرورش  خلاقیت و نوآوری برای دانش آموزا را فراهم کنیم
به آنها اجازه بدیم کار تیمی انجام بدند
تفکر نقاد را بهشون آموزش بدیم 
وارتباط موثر را  بیاموزند
به راستی این مهارت ها در آموزش و پرورش ما چگونه محقق می شوند
و
نقد برای اغلب ما واژه مقدسی است؛ نقدپذیری صفت انسان های متعالی است و نقاد فردی روشنفکر با نگاهی وسیعی که سره را از ناسره تشخیص می دهد. اما همیشه مفاهیم مقدس بهترین فرصتند برای پنهان کردن پلیدترین نیت ها و نقد غایت این ماجراست. من به عنوان کسی که یک سال در یک موسسه معروف کارشناس بخش کتاب های شعر بودم و منتقدی پرخاشگر، حالا این را می فهمم که نقد در بسیاری از اوقات1 تنها یک واکنش احساسی است برای حفظ وضع موجود؛ سلاحی برای حفاظت از مرزهایمان، برا
نقد برای اغلب ما واژه مقدسی است؛ نقدپذیری صفت انسان های متعالی است و نقاد فردی روشنفکر با نگاهی وسیعی که سره را از ناسره تشخیص می دهد. اما همیشه مفاهیم مقدس بهترین فرصتند برای پنهان کردن پلیدترین نیت ها و نقد غایت این ماجراست. من به عنوان کسی که یک سال در یک موسسه معروف کارشناس بخش کتاب های شعر بودم و منتقدی پرخاشگر، حالا این را می فهمم که نقد در بسیاری از اوقات1 تنها یک واکنش احساسی است برای حفظ وضع موجود؛ صلاحی برای حفاظت از مرزهایمان، برا
دانش پیامد پرورش افکار ، مهارت ها و خلاقیت هاست بنابراین در مدارس به جای لبریز کردن ذهن دانش اموزان از اطلاعات باید روحیه ی پرسشگری و درک و بسط معنی و مفهوم را در آن ها ایجاد کرد 
ترجیح می دهید ذهن فرزند یا دانش اموز شما ظرفی پر از دانستنی ها باشد یا این که دانستنی ها را از اقیانوس افکارش نمایان سازد ؟
یکی از راه هایی که این هدف را میسر می سازد استفاده از شیوه ی پرسشگری سقراط است . سقراط فیلسوفی یونانی بود که از شیوه ی پرسشگری برای تعلیم و تربی
در تاریخ 1397/12/02  نقد و بررسی کتاب در طلوع آزادی نوشته محمدرضا شاه آبادی با حضور دانش آموزانی که این کتاب را مطالعه کرده و همچنین جناب آقای یونس عارفی نسب فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی و دبیر ادبیات (نقاد) شهرستان خاش در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد در ابتدا جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و ذکر فاتحه و ادای احترام به مقام والای شهیدان و امام شهداو بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مقام مع
" دست‌وپاچلفتی‌" بودن نوجوانان طبیعی است؟
♦️ از ۱۲ تا ۱۸ سالگی دوران نوجوانی است، البته دختران حدود دو سال زودتر از پسران به سن بلوغ می‌رسند. دوران نوجوانی به مراحل پیش نوجوانی، اواسط نوجوانی و اواخر نوجوانی تقسیم می‌شود.
♦️ پیش نوجوانی معمولاً دو سال اول نوجوانی را شامل می‌شود که کودکان کم‌کم وارد دوره نوجوانی می‌شوند و تغییرات را در خود احساس می‌کنند. این تغییرات در برخی افراد ملموس‌تر است. در ۱۵ سالگی معمولاً اکثر خصوصیات یک نوجو
دانلود طرح تعالی هنرستان سال 99-98
کاملترین برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش براساس نگارش سال تحصیلی جدید
بروز ترین فایل طرح تعالی هنرستان براساس محور های طرح تعالی مقطع هنرستان و فنی 99-98
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش جهت ثبت اطلاعات مدرسه و مشخاصت پرسنل آموزشگاه
تعداد صفحات برنامه عملیاتی 30 صفحه کاملترین طرح تعالی 99-98
تعداد صفحات تقویم اجرایی 10 صفحه+یک فایل اشانتیون

برنامه تعالی مدیریت مدرسه در حوزه هنرستان و فنی و حرفه ای سعی
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- قران مجید میفرماید  انسان هرگز یک تد بی نقص و  قوی را نمی تواند بوجود اوردایه  که روز غدیر خم  نارل و بیان شد وتوسط رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- تاریخ موتورانرا جامعه بوجود میاورد وتاریخ میساز نه فرد- فردیت هرچه میخواهد رشد کند بشرطی که مانع رشد  جمع نگردد  چون تنها رشد فردیت تاریخ رابوجود نمیاورد وهر مکتبی که هردو رشد دهد سرانجام موفق خواهد شد نکته بعد  موضوع قدرت اراده  دولت وقد رت اراده
 
 
 
آنان که خدا را ایستاده و نشسته و به پهلو خفته، یاد می‌کنند و در آفرینش آسمان‌ها و زمین می‌اندیشند: ای پروردگار ما، این جهان را به بیهوده نیافریده‌ای، تو منزهی، ما را از عذاب آتش بازدار
 
 
از آیه فوق متوجه می‌‌شویم که اهل فکر، باید اهل ذکر باشند. «لِأُولِی الْأَلْبابِ الَّذِینَ یَذْکُرُونَ»، «وَ یَتَفَکَّرُونَ» و ایمان بر اساس فکر و اندیشه ارزشمند است. ذکر و فکر، همراه یکدیگر ارزش است. متأسفانه کسانى ذکر مى‏گویند، ولى اهل فکر نیست
در دنیای متلاطم و پرچالش امروز که شناسایی درست از نادرست و حقیقت از مجاز به دشواری انجام میشود، داشتن مهارت تشخیص و جداسازی آنها از یکدیگر، یکی از رمزهای موفق زیستن است. منظور از تفکر نقادانه، تفکر منطقی است که معطوف بر این است که فرد چه تصمیمی بگیرد و چه کاری انجام دهد. در تعریف دیگر، مهارت تفکر نقادانه اینگونه مطرح شده است: تفکر نقادانه تفکری است که در جست‌وجوی شواهد، دلایل و مدارک برای یک قضاوت و نتیجه‌گیری است و یا برای دستیابی به چنین
همیشه فکر می‌کردم زمانی که آدم اینستا بشم، در انتهای ابتذال هستم. نمی‌دونم مبتذل شده‌ام یا نه، ولی می‌دونم که چارچوب‌های اینستا داره در ذهنم ریشه می‌دوونه. دارم به کپشن‌های چپ چین اینستا و عکاس باشی بودن و میل به اشتراک لحظه و فیدبک فوری گرفتن عادت می‌کنم. یاد گرفته‌ام از هر چیزی که خوشم اومد، فورا دوربین گوشی را باز کنم و چیلیک چیلیک عکس بگیرم و با ایموجی‌های بی‌ریخت به استوری ملت ریکشن نشان بدهم. خو‌ کردن به اینستا را دوست ندارم. ای
با چه حقی دارید منو قضاوت میکنید ؟! 
وقتی نمی تونی استعداد های دیگران  ببینی بهتر چشم هاتو ببندی و مسیر خودت پیش بری ؟! آخه با چه اجازه ای میایی منو قضاوت میکنی ؟!
نمیدونم شاید من واقعا توواین جامعه زیادی .....
تا دیروز می خواستم فقط از بیان برم حالا از اینستا و تلگرام .....
+ دشمن کیه 
* همون دوست صمیمی ات دیگه. ...
+ خاک تو سرم که ...

+ میدونی چیه عزیزم بله من مثل شما ۱۰ سال نیست که کی درامر ۲زسال ولی طی این ۲ سال دو تا رفیق دارم که ۱۰ ساله کی درامری و کلی
آنان که ذهنی نقاد و تیزبین دارند، به سادگی متوجه می‌شوند که بسیاری از مشکلات ما، به دلیل نداشتن اعتماد به نفس و ترس از پذیرش مسئولیت است.
 
ما در پی هدفی هستیم که دیگران در آن نقش داشته باشند.
 
یعنی کسی مسئول باشد تا در صورت عدم تحقق آن خواسته یا هدف؛ کسی باشد که بتوانیم تمام مسئولیت را بر دوش او بیندازیم.
 
و دائم غُر بزنیم و بنالیم که ما هیچکاره‌ایم و شما مسئولید و چرا این طور نشد و چرا آن طور نشد!
 
اگر بخواهیم واقع بین باشیم، باید تمام مسئو
دنیا میدان جنگ است؛ جنگ ایدئولوژی‌ها. ما کجای این دنیا ایستاده‌ایم؟
در راستای بحث چپ و راست خوب است این را در نظر داشته‌ باشیم که نزد ما متر و ملاک البته باید حقیقت باشد.
حقیقت را هم توی گیومه نمی‌گذارم که فکر نکنید دارم تردید از خودم نشان می‌دهم. فهم من از حقیقت هم عقلانی است هم انتقادی و هم نقطه‌ی عزیمتی فلسفی-معرفت‌شناختی دارد.
مختصر قصه این است که حقیقت (truth) را من کمابیش همان‌جور می‌فهمم که عقلانیت نقاد می‌گوید. می‌گویم کمابیش، چون
دنیا میدان جنگ است؛ جنگ ایدئولوژی‌ها. ما کجای این دنیا ایستاده‌ایم؟
در راستای بحث چپ و راست خوب است این را در نظر داشته‌ باشیم که نزد ما متر و ملاک البته باید حقیقت باشد.
حقیقت را هم توی گیومه نمی‌گذارم که فکر نکنید دارم تردید از خودم نشان می‌دهم. فهم من از حقیقت هم عقلانی است هم انتقادی و هم نقطه‌ی عزیمتی فلسفی-معرفت‌شناختی دارد.
مختصر قصه این است که حقیقت (truth) را من کمابیش همان‌جور می‌فهمم که عقلانیت نقاد می‌گوید. می‌گویم کمابیش، چون
دنیا میدان جنگ است؛ جنگ ایدئولوژی‌ها. ما کجای این دنیا ایستاده‌ایم؟
در راستای بحث چپ و راست خوب است این را در نظر داشته‌ باشیم که نزد ما متر و ملاک البته باید حقیقت باشد.
حقیقت را هم توی گیومه نمی‌گذارم که فکر نکنید دارم تردید از خودم نشان می‌دهم. فهم من از حقیقت هم عقلانی است هم انتقادی و هم نقطه‌ی عزیمتی فلسفی-معرفت‌شناختی دارد.
مختصر قصه این است که حقیقت (truth) را من کمابیش همان‌جور می‌فهمم که عقلانیت نقاد می‌گوید. می‌گویم کمابیش، چون
آقای سید حمید رضا حسین زاده در خصوص برخورد با یکی از سلبریتی های دست چندمی نوشتند:
یک نیمچه سلبریتی با شعار سال رهبری شوخی کرده، حالا رگ غیرت آقایان باد کرده و طرف را تهدید کرده اند که یا توبه کن یا فلانت می کنیم.
حضرات رسما ولایت فقیه را با سلطنت فقیه اشتباه گرفته اند.
بر سر پیامبر. ص. شکمبه گوسفند می ریختند، حضرت را ناسزا می گفتند، سنگش می زدند، کدام یک را وقتی به قدرت رسید مواخذه کرد؟
حضرت امیر. ع. وقتی حاکم بود، در مسجد کوفه تهدید به قتل می کر
 
درس های مدل ذهنی متمم را به هر جان کندنی (به قول آیت الله طباطبایی به هر خودکشی ای) که بود تمام کردم. در انتهای درس به عنوان پروژه ی پایانی، پروژه ای که به ما اجازه میدهد به درس های تفکر نقاد، به کوه قاف آرزوها، دسترسی داشته باشیم و به مرحله ی بعد برویم، باید مدل ذهنی خودمان یا کسی دیگر را در حوزه ای شرح بدهیم. اولش به این فکر کردم که روی مدل ذهنی شهریار فکر کنم و حتی بروم دوسه تا کتاب بخوانم و یک پروژه ای تحویل بدهم که شایان قاب گرفتن و بر دیوار
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی مهندسی ارزش
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 49
جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مهندسی ارزش ( با مفهومی نزدیک به مدیریت ارزش و تجزیه و تحلیل ارزش ) رویکردی گروهی، سیستماتیک، کارکردگرا و دارای کاربردی حرفه ای است که برای ارزیابی و بهبود ارزش در یک محصول، طراحی یک وسیله، طراحی سیستم، اجرای پروژه های صنعت
 
به نظر شما مهم ترین شباهت این دو سنخ یا گروه یا دسته از افراد با هم چیست؟ (امنیتی ها و توریست ها)
به نظر می رسد هر دو محافظه کاری ذاتی و اصولی دارند، که باعث می شود، ضمن درگیر نشدن با سوژه های که با آن تعامل می کنند، راه خود را به پیش ببرند و به مقاصدشان در صحنه و موقعیتی ناشناخته برسند!
یک امنیتی کارکشته و حرفه ای هیچگاه نباید به نحوی عمیق و هم دلانه با سوژه و تاریخ سوژه مورد تحقیق خود درگیر شود و یک گردشگر حرفه ای نیز، هرگز نباید با پدیده ها و
علی رغم همه ی تلخی ها و خستگی ها و استرس هاش ولی امروز پر بود از خوشحالیامروز از ۶ و چهل دقیقه صبح روزم شروع شد .بیدار شدم چون ساعت ۷ با یکی از مسئولای موسسمون جلسه داشتم و نمیخواستم خستگی بهونه ای بشه برای بدقولیم .جلسه ناجوانمردانه ای بود و تا ساعت ۸ ادامه پیدا کرد.خوب مرحله ی بعدی رفتن به جلسه با خانم باغبان تو شرکت بود . اما تمام انرژی و انگیزه و جون من سر جلسه ی صبح گرفته شده بود میدونستم این اولین سختی نیست و اخرینش هم نخواهد بود میدونستم م
علی رغم همه ی تلخی ها و خستگی ها و استرس هاش ولی امروز پر بود از خوشحالیامروز از ۶ و چهل دقیقه صبح روزم شروع شد .بیدار شدم چون ساعت ۷ با یکی از مسئولای موسسمون جلسه داشتم و نمیخواستم خستگی بهونه ای بشه برای بدقولیم .جلسه ناجوانمردانه ای بود و تا ساعت ۸ ادامه پیدا کرد.خوب مرحله ی بعدی رفتن به جلسه با همکارم درمورد کار جدیدمون بود . اما تمام انرژی و انگیزه و جون من سر جلسه ی صبح گرفته شده بود میدونستم این اولین سختی نیست و اخرینش هم نخواهد بود میدو
ائده کاپ دختران خلاقبرای داشتن فضای شاداب در مدرسه حتما دانش آموزا باید به خودباوری برسند
باید استعدادها و توانمندی هاشون کشف بشند و بیشتر رشد کنند
یادبگیرند با مشکلات چگونه برخورد کنند و چکونه برای حل مشکلات خود بکوشند
چه خوب یاد بگیرند رشته افکارشون و به پرواز در بیارند و ائده پردازی کنند
چگونه ابراز عقیده کنند و از نظریاتشون دفاع کنند
در این راستا
هنرستان نوائی اصفهان با همکاری مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان 
ائده کاپ
ای داشتن فضای شاداب در مدرسه حتما دانش آموزا باید به خودباوری برسند
باید استعدادها و توانمندی هاشون کشف بشند و بیشتر رشد کنند
یادبگیرند با مشکلات چگونه برخورد کنند و چکونه برای حل مشکلات خود بکوشند
چه خوب یاد بگیرند رشته افکارشون و به پرواز در بیارند و ائده پردازی کنند
چگونه ابراز عقیده کنند و از نظریاتشون دفاع کنند
در این راستا
هنرستان نوائی اصفهان با همکاری مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان 
ائده کاپ دختران خلاق با محورهای
کشوری که تولید نکند و نتواند در بازار بین الملل سهمی برای اقتصاد خود بگیرد، نمی تواند دنبال آزادی سیاسی برود.
اتفاق مهمی که دو دهه است در دنیا افتاده، این است که کاریزما از بین رفته اما این امر هنوز وارد ایران نشده و ایران هنوز کشور افراد است نه سیستم ها.
ما و ژاپن دو کشوری هستیم که از ۱۶۰ سال قبل ازخارج از جهان غرب وارد دوره مدرنیته شدیم اما انتخاب و گزینش ما از متون توسعه و مدرنیته بسیار متفاوت است. ما اول سراغ آزادی سیاسی رفتیم و ژاپنی ها سر
امروزه مهم ترین دغدغه نظام آموزشی و پرورشی یک کشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه های فکری در جامعه اطلاعاتی و دانایی محور می باشد. برای آن که همه گروه های اجتماعی قادر باشند به طور موثر در چنین جامعه ای مشارکت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشارکت فعال و سازنده را بیاموزند.
 
 
تحقق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و کارکرد مدرسه ها به عنوان اصلی ترین نهاد آموزشی در جامعه می باشد.مدارس هوشمند رویک
خب، آخرش پروژه ای که در پست قبل در موردش توضیح داده بودم را نوشتم و درس های تفکر نقاد مورد علاقه و خواسته ام برایم باز شد و الان خیلی خوشحالم! *مرسی متمم.
اما چیزی که میخواهم درباره ی آن با شما صحبت کنم، اولین قسمت از سلسله مراتب این درس هاست. لازم به ذکر است که اولین قسمت از ابتدا باز بود و من قبلا خوانده بودمش اما یادم نبود. به هر حال  به این اشاره میشود که دانشمند بودن هم یک شغل است. درباره ی مایکل کرایتون صحبت میشود که در هاروارد پزشکی خواند ا
تفکر است. یعنی ما سعی می‌کنیم چند کار را در آن واحد انجام دهیم. احساسات، اطلاعات، منطق، امید و خلاقیت همگی درهم می‌آمیزند. این کار مثل بلند کردن چند هندوانه با یک دست است. (دوبونو، ایزدی‌فر،۱۳۷۸،۱۴)
۲-۱-۱) ضرورت اندیشیدن از دیدگاه قرآن و روایات
یکی از اصول تعلیمات قرآن کریم دعوت به تفکر و تدبر است. تفکر در مخلوقات خدا برای پی‌بردن به رازها و اسرار آفرینش، تفکر در احوال و اعمال خویش برای انجام صحیح وظایف، تفکر در تاریخ و زندگی‌ مردمان گذشته
نقد یعنی تحلیل و بررسی یک اثر از نظر خوبی و بدی، درستی و نادرستی، بر اساس دلایل منطقی که اگر اثر خوب است به چه دلیل و اگر بد است به چه دلیل. خوبی و بدی تنها در حیطه خوشمان آمد و خوشمان نیامد محصور نمی‌شود.
وقتی می‌گوییم اثری خوب است بر اساس معیارهای آن را می‌گوییم که عبارتند از
1-فرم اثر در حیطه هنر مرتبط
2-محتوا و معنای اثر در رابطه با حقیقت
3-قصد و انگیزۀ سازنده
ممکن است اثر، محتوا و فرم خوبی داشته باشد اما سازندگان قصد و انگیزۀ خوبی نداشته باش
کتاب شخصیت سالم از مجموعه کتاب های سبک های زندگی است که توسط دکتر محمدرضا سرگلزایی تالیف شده است و انتشارات قطره نیز ناشر آن است.در این کتاب به هفت سوال کلیدی در روان شناسی سلامت و بالیدگی پرداخته است که در نقد نیز سعی در بررسی کیفیت محتوا در دو فصل آن شده است.

با عرض سلام خدمت آقای دکتر سرگلزایی

ضمن عرض تشکر و قدردانی بابت مطالب بسیار
مفید و آموزنده ی جناب عالی،به مدت تقریبا یکسال است که پیوسته مقالات و پست های کانال
تلگرام شما را مطالعه می
سلام
 
یکی از چیزایی که خیلی دوست دارم، نسبت دادن احساسات به فیزیکه. 
چون فیزیک خودش به تنهایی فقط توصیفگر اتفاقاته و خیلی راجع به این که "خب که چی" بودن قضیه چیزی نمیگه.
برای همین مثلا نمیتونه خدا رو توصیف کنه و شروع آفرینش رو بیگ بنگ میدونه ولی چون هیچ وقت نمیتونه راجع به چرایی قضیه چیزی بگه، اون رو رندوم و بی دلیل میدونه.
 
پادکستی که برایان گرین، فیزیک دان، با Joe Rogan چند روز پیش داشت رو تو تلگرام گذاشتم. تو یه قسمتیش راجع به این که ریاضی قبل ا
مطالبِ زیر در واقع دو مطلب جداگانه اند. یکی در نشریه ی 35 میلی متری، مجله کانون فیلم و عکس دانشگاه شیراز، سال سوم، شماره ی پنجم، زمستان 96 و بهار 97، منتشر گردیده است. دیگری به قصدِ انتشار در نشریه ی کانون ادبی دانشگاه شیراز نوشه شده است. 

 آن که می پذیرد، نقاد است، و آن که نمی پذیرد محق است. و من در این میان گفته و رفته.
محمدرضا اصلانی
 
  خواندنِ دگرخوانیِ سینمای مستند پس از هم نشینی و رویارویی با مولف طی سه روز و خاصه در دو جلسه ی 4 ساعته، آشنایی
در باب سقراط هر چه انسان سخن بگوید، در واقع، کم گفته است. سقراط فقط یک متفکر نبوده است که فقط در تاریخ فلسفه بخواهند از او نام ببرند; بلکه یک انسان به معناى واقع، بزرگ بوده است
در باب چهره ظاهرى سقراط گفته شده است که وى بسیار کریه المنظر و زشت بوده است، حتى مجسمه اى که از او باقى است و کمى بعد از وفات او این مجسمه را تراشیده اند و هنوز هم باقى است، این مجسمه یک انسان بسیار زشت را نشان مى دهد، یک انسان آبله رو با بینى فروکوفته و چشمان درشت و در عین
در باب سقراط هر چه انسان سخن بگوید، در واقع، کم گفته است. سقراط فقط یک متفکر نبوده است که فقط در تاریخ فلسفه بخواهند از او نام ببرند; بلکه یک انسان به معناى واقع، بزرگ بوده است
در باب چهره ظاهرى سقراط گفته شده است که وى بسیار کریه المنظر و زشت بوده است، حتى مجسمه اى که از او باقى است و کمى بعد از وفات او این مجسمه را تراشیده اند و هنوز هم باقى است، این مجسمه یک انسان بسیار زشت را نشان مى دهد، یک انسان آبله رو با بینى فروکوفته و چشمان درشت و در عین
بن افلک اعلام کرده است که او طرفدار بزرگی از Batsuit نیست که در Batman v Superman: Dawn of Justice می پوشید. در حالی که بسیاری از هواداران دوست داشتند کیپ و گاو را اهدا نکنند ، افلک آن را "تحقیرآمیزترین ، مسخره ترین چیز جهان" نامید. طبق توتال فیلم (از طریق IGN) ، این امر به این دلیل است که Batsuit یک لباس مناسب برای گرفتن حرکت بود که امکان حرکت بیشتر را فراهم می کرد. او حتی به آن لقب داد: "لباس خواب جلوه های بصری". شاید احساس می کرد که پوشیدن لباس خجالت آور است زیرا این باع

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها